Sinopsis Drama Isteri Halal

Drama terbaru terbitan Radius One Sdn Bhd , Isteri halal yang mana drama ini telah diadaptasikan dari deama  negara Filipina iaitu Legal Wife bakal ditayangkan dalam slow Tiara Astro Ria .

Dibarisi pelakon - pelakon hebat seperti Uqasha Senrose , Nazim Othman , Aidit Noh , Isyariana Che Azmin dan ramai lagi pelakon - pelakon hebat yang memberikan sesuatu menarik .

Isteri Halal bakal disiarkan pada setiap hari isnin hingga jumaat  bermula 27 Febuari 2023 dalam slot Tiara disaluran Astro Ria pada pukul 6 petang dan juga boleh ditonton di aplikasi Astro Go dan juga Sooka .

Drama Isteri Halal ini mengisahkan tentang pangkat dan darjat yang mana hubungan Adella dan Zayn ditentang keluarga Adella dek kerana jurang antaran mereka yang meyebabkan Adella membuat keputusan sendiri .

Adella yang cintkan Zayn sanggup mengetepikan kekayaan dan kemewahan demo beraama Zayn seorang lelaki yang kehidupan biasa tidak mempunyai harta yang banyak . 

Namun bapa kepada Adella , iaitu Tuan Aziz telah jatuh sakit dan memaksa Adella untuk pulang kepangkuan keluarga bersama suaminya Zayn , untuk menjaga bapanya yang sakit dan untuk menebus kesalahannya yang sebelum ini .

Namun dalam kehidupan seharian mereka berlaku pelbagai konflik diantara mereka yang mana berpunca dari dendam , iri hati dan macam - macam lagi karenah manusia yang cuba merosakkan hubungan .

Jadi jangan lupa untuk menyaksikan Isteri Halal , drama 60 episod ini setiap hari sinin hingga jumaat pada pukul 6 petang dalan slot Tiara disaluran Astro Ria dan juga boleh strim Aplikasi Astro Go dan juga Sooka.