Sinopsis Dendam Seorang Isteri



Jangan lupa untuk menonton drama terbaru bagi mengisi slot tiara Asto Prima yang akan mula bersiaran pada 21 / 3 / 2022 Isnin hingga Khamis pada pukul 6 Petang.

Dendam Seorang Isteri drama terbitan Radius One SDN BHD arahan Nizam Zakaria dan Uchee Fukada  ini di adaptasi oleh Drama popular Korea Selatan Temptation Of  Wife .

Mengisahlan Amira Lakonan Fasha Sandha seorang gadis kampung yang mengahwini Hariss lakonan Wan Raja , dari keluarga yang kaya tetapi beliau seorang yang suka berfoya - foya . 

Kirana lakonan Nad Zainal adik angkat dan juga rakan karib amira mempunyai hubungan sulit dengan harris , kerana ada dendam yang terpendam oleh Kirana terhadap Amira .

Kirana berusaha untuk merampas harris dari Amira dan sanggup untuk berbuat apa sahaja demi mendapatkan apa yang dia inginkan dan sering berkunjung ke rumah Amira.

Drama 80 episod ini menampilkan pelakon - pelakon hebat seperti Fasha Sanda , Nad Zainal , Wan Raja , Aidit Noh dan ramai lagi bintang hebat .

Watak Pelakon , Nad Zainal , Kirana. Fasha Sandha - Amira. Aidit Noh - Naufal. Wan Raja - Harris. Zarynn Min - Kak Baby. Amylea - Neelisa. Syefik - Syafiq. Kween Keela - Hilda. Roy Azman - Mus. Ziema Din - Datin Mona.