Sinopsis Jodohku Babysitter


Drama terbaru yang akan menemui penonton bermula 6 Julai 2022 dalam slot Mega Drama saluran astro ria , Setiap hari isnin - khamis 10 Malam yang diarahkan oleh Hadith Omar Terbitan Juita Viden SDN BHD .

Jodohku Babysitter dibintang oleh Alif Aziz yang memegang watak sebagai Adam Farhan manakala Intan Najuwa sebagai Adelia Faranisa .

Mengisahkan Adam dua anak dua setelah menceraikan bekas isterinya yang telah menjalinkan hubungan sulit bersama rakan baiknya , Amri yang dilakonkan oleh Ellyas Abdullah .

Sedih dengan apa yang berlalu , adam nekad untuk tidak lagi menjalinkan cinta dengam mana mana perempuan kerana terlalu sakit hati dengan apa yang berlaku kepada dirinya .

Kehadiran Adelia Farnisa yang menjadi sebagai pengasuh kepada 2 orang anaknya , membuatkan hatinya sedikit terubat dan menyebabkan beliau jatuh hati kepada pengasuh kepada anak anaknya .

Jangan lupa untuk menyaksikan drama Jodohku Babysitter setiap hari isnin - khamis pada pukul 10 malam disaluran Astro Ria dan Astro On The Go .